top of page
Forfatterens bildeAdministrator Kunnskapstrening

Hvordan lager man en sjarksimulator?

Et par tre år tilbake i tid - et nydelig prosjekt. Med skaperlystne talenter, masse læring ombord i prosjektet og en fantastisk kunde i Midt-Troms Museum.



"Sjarken" ble utviklet gjennom partnerskap mellom Kunnskapstrening IT og Midt-Troms museum. Under utviklingen av Barnemuseet i Midt-Troms ønsker de flere interaktive opplevelser for å la den fysiske og digitale opplevelsen flyte over i hverandre. Kunnskapstrening IT kom opp med konseptet "Sjarksimulator" og dermed var noe fantastisk satt i gang. Talentene i Kunnskapstrening har skapt en digital verden, med Gisundet gjenskapt i 1960-form og med utvikling av Norges første Sjarksimulator for barn!


Denne videoen er vårt honnør til talentene sin fantastiske innsats, hvor de har lært og utviklet, samtidig som de har oppfyllt et konkret behov for næringslivet i Midt-Troms.

3 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

Comments


bottom of page