Noen gode eksempler
Matmora: Her skaper vi en digital tvilling av et gammelt gruvesamfunn i Lofoten. Spennende historie kan formidles og oppleves på nytt. Prosjekt eksporteres til VR (interaktiv) og film.
Fangeleir: Alle fysiske spor etter fangeleiren er slettet. Nå gjenskapes den gripende historien - digitalt. Prosjekt eksporteres til VR (interaktiv) og film.
Energinett: Her har vi sammen med Troms Kraft utviklet en interaktiv applikasjon som kan stå alene integreres på hjemmesider og være en app på mobiltelefonen.
Vårt produksjonsteam
Martin Adolfson
Spilldesign
Game Engine - Unity
Programmering
​
Utdannet ved Stockholms Universet / Spillprogrammet
​
​
Julia Lundgren
Kunst
Illustrasjon / Grafisk design
​
Utdannet ved Konstfack (Stockholm)
Sean Gavelin
3D.Artist
Game Engine (Unreal)
​
Utdannet ved Stockholms Universet /
Spillprogrammet
Andreas Bringsvor
Programmering
Game Engine - Unity
​
Katja Hasseltvedt
Kunst
Grafisk Design/Illustrasjon/UI
Utdannet ved Kristiania/ Grafisk Design
​
I våre produksjoner slipper vi fram unge mennesker som kvalifiserer seg for framtida.