Kunnskapstrening IT
  • Hjem
  • Våre tilbud
    • Individuelt program
    • Spillutvikling 23/24 (Årsstudium - 30 SP)
    • Spilldesign
    • 3D-modellering
    • Mobil app-utvikling
    • Digital kunst
    • e-sport
    • Arbeidstrening
    • Varig tilrettelagt arbeid (VTA)
  • Nyheter
  • For NAV
    • Vårt tilbud til NAV
    • Veier til gode arbeidsliv
    • Behov for digital kompetanse

Lanserer lærespill

3/20/2023

Comments

 
Talenter som har "gått hele veien" hos Kunnskapstrening IT, har skapt et nytt lærespill. Applikasjonen har de utviklet fra A til Å. 
Picture
Et kreativt og teknisk prosjekt
I spillutvikling møtes flere disipliner. De gode idéene må utvikles, det skjer ofte i en fase av kreativ utveksling av tanker og skisser. Så skjer det en prototyping, der man gjerne tegner ut idéene og hopper inn i spillmotor (i dette tilfellet Unity). Etter nye runder med prøving og feiling, fortsetter prosessen med programmering og design av grensesnitt, karakterer og miljø. Spillutvikling krever med andre ord ulike kompetanse og et teamarbeid som høster fra flere sine ferdigheter. 

Små ord
​Det er forunderlig når barn finner bokstaver til sine første små ord. SMÅ ORD er et morsomt lærespill for barn mellom 4 og 7 år. Det er skapt av unge utviklere i Møre og Romsdal. Andreas Bringsvor, Danel Mohammed Shuaib og Olav Dahl Hauglum er skaperne bak "Små ord".

Nå kan skoler få teste spillet gratis i en periode. I god tid før det nye skoleåret, lanseres spillet nasjonalt. Vil din skole teste spillet? Send oss gjerne en mail

Ønsker din bedrift å rekruttere et av våre talenter? Send oss gjerne en mail
Comments

Historiske linjer

3/13/2023

Comments

 
Picture
Inger Johnsen (Kommunikasjonssjef i Troms Kraft) og Lars Utstøl (daglig leder i Kunnskapstrening IT)
​Talenter utfordres til å visualisere kraftproduksjon og energidistribusjon i Nord-Norge. 
Troms Kraft er et regionalt offentlig eid energikonsern. Selskapet har vært en viktig bidragsyter i samfunnsutviklingen i Nord-Norge siden den første gatelykten i Tromsø ble tent i 1898. I terrenget kan vi følge linjene som gir samfunnet energi. Det er historiske linjer, for i 125 år har selskapet vært mye av krafta bak samfunnets modernisering.
 
Nye formspråk
Nå vil 125-åringen bruke unge (digitale) talenter til å visualisere hvordan energi produseres og distribueres.
- Vi tar hånd om samfunnskritiske oppgaver, samtidig som vi tilrettelegger for det grønne skiftet. Fornybar kraftproduksjon og et sterkt nett er nøkkelfaktorer. Gjennom interaktiv formidling skal den unge digitale generasjonen bidra med å visualisere vårt samfunnsoppdrag på en ny måte, gjennom 2D eller 3D-modellering og løsninger utviklet i spillmotorer. Talentene har kunnskap og ferdigheter til å løfte vår historiefortelling. Vi ser frem til samarbeidet, sier Inger Johnsen, kommunikasjonssjef i Troms Kraft.
 
Rom for utvikling
Utfordringen fra Troms Kraft, skaper en arena for ung medvirkning, kunnskapsutvikling og forankring.
- Vi jobber med unge i utenforskap, som ofte trenger noen alternative veier til arbeidslivet. Når vi kan koble talentenes læringsreise til konkrete utviklingsprosjekter, som i dette tilfellet med Troms Kraft, så skaper vi arenaer der talentenes praksis og kunnskapsutvikling kan gå hand i hand. Samtidig etableres det relasjoner mellom unge talenter og etablert næringsliv, noe som er nøkkelen for at flere unge kan inkluderes og bidra i framtida, sier Lars Utstøl, daglig leder i Kunnskapstrening IT.  
​
Samarbeidsprosjektet mellom Troms Kraft og Kunnskapstrening IT, har året som tidshorisont. Talentene vil jobbe med programmering, 3D-modellering, utvikling i spillmotorer, digitale art, musikk og storytelling. Resultatet av prosjektet skal gi Troms Kraft digitale formidlingsløsninger av høy kvalitet og utvikle talentenes kompetanse og tilhørighet. 
Comments

Vårt landskap. Studér det nøye.

2/15/2023

Comments

 
Picture
Illustrasjon: Julia Lundgren - lærer Digital Art (Kunnskapstrening IT)
Skipet som fører oss hit er døpt Friendship.
​Som seg hør og bør. Vi er i samme båt - der kunnskap, arbeidsglede, nye muligheter og vennskap dyrkes. Her er mangfold. The Kingdom of Art. Workflow Island (samarbeidsprosjekter med næringslivet). The Island of Gaia. The Kingdom of Dev (programmering, spilldesign og web). Og et lite nes: Cape e-sport.

Det er et landskap for våre talenter.
En tumbleplass for ny kunnskap, vennskap og nye oppdagelser.
Det er et landskap vi gjerne deler:
- med bedrifter som vil samarbeide med våre talenter.
- med samfunnet som vil skape en ny verden for talenter som tar en litt annen vei.
Comments

Gjenskaper krigshistorie

2/2/2023

Comments

 
Fangeleiren i Beisfjord er et mørkt kapittel i norsk historie. Nå skal en modell av leiren gjenskapes digitalt og bli tilgjengelig for nye generasjoner.
Picture
F.v: Michael Stokke - Forsker, Ann Kristin Kristensen -  leder pedagogisk avdeling, Michelle Opshaug - prosjektleder og Ulf Erik Torgersen - museumsleder.
Historie på nye måter
Det er Narvik Krigsmuseum som står bak satsingen, der modellen av leiren skal digitaliseres. Resultatet skal bli film og et interaktivt læringsverktøy. Målet er at man allerede i sommer har filmen klar. 
​- Det er viktig for Narvik Krigsmuseum å løfte historier inn i nye formater, slik at de kan nå bredere ut og engasjere. Da er det naturlig å satse mer på digitale løsninger. Det som også er unikt med dette prosjektet er at vi involverer unge talenter. Det er ofte gamere som trenger en litt annen vei til læring og jobb. Her skaper vi en fantastisk læringsarena som fanger den digitale interessen og kompetansen hos unge, sier Michelle B. Opshaug, prosjektleder Narvik Krigsmuseum.


Læring og utvikling
I prosjektet vil talentene utvikle kompetanse mens de jobber. De vil ha lærere, veiledere og coacher med seg hele tiden. 
- Det var Futurum som initierte samarbeidet mellom Narvik Krigsmuseum og Kunnskapstrening IT. Futurum er på denne måten indirekte med på å skape nettverk og kontakter for talentene våre som de sjelden eller aldri har fått muligheten til å få til når de har stått utenfor jobb eller utdanning over lang tid. Det er nettopp slike nettverk mellom næringslivet, NAV, det offentlige og tiltaksarrangører som bidrar til å skape muligheter for varig tilknytning til arbeidslivet for de i vår målgruppe. Vår rolle i prosjektet er å lede produksjonen og samtidig bruke prosjektet til å dyrke talentenes kunnskap og ferdigheter. Gi dem en unik læringsarena der teori og praksis kan gå hand i hand, sier Ruben Nergård, prosjektleder i Kunnskapstrening IT.

Ferdigheter som talenter vil utvikle i prosjektet er 3D-modellering, animasjon, programmering, game engines, teamarbeid og prosjektledelse.

Godt for samfunnet
Den nye satsingen vil ha mange positive effekter.
- For Narvik Krigsmuseum handler dette om mer enn bare ny og spennende formidling. Det handler om å utvikle talenter og bidra til at regionen tilføres digital kompetanse og ung arbeidskraft. For talentene handler det om å ta steg fra utenforskap til deltakelse i en ramme som dyrker deres interesser. Satsingen har plass til mange lokale talenter, avslutter Michelle B. Opshaug.


Picture
Picture
Ruben Nergård
Comments

Talent med vellykket karrierehopp

10/5/2022

Comments

 
Picture
Christine Reiten (Assisterende kulturdirektør, Møre og Romsdal fylkeskommune), Tom Rune Eide (lærling), Elin Kanck Lorentzen (leder for innovasjon og utvikling, Møre og Romsdal Fylkeskommune), Roy Arild Tvedt (rådgiver opplæring i bedrift, Møre og Romsdal fylkeskommune) i godt grep av Eren Andre Gjegtvik (coach Kunnskapstrening IT)
Tom Rune har gjort et vellykket karrierehopp. Nå blir han lærling hos Møre og Romsdal fylkeskommune. Det var et Hackathon som først koblet fylke og talent. ​
Når Tom Rune blir lærling i mediadesignfaget, blir han også historisk. Han blir fylkets første lærling i faget!
- 
Det har vært en spennende reise for Tom Rune. Han har bakgrunn fra fiskeindustrien på Smøla, før han i 2019 skiftet spor. Hos Kunnskapstrening IT har han deltatt i årskurs i spillutvikling, hatt arbeidspraksis og funnet sitt domene innen digital 3D-modellering. Nå var tida inne for et nytt karrierehopp. Vi gratulerer Tom Rune med lærlingkontrakt innen mediedesign-faget, sier Eren Gjægtvik, personlig coach i Kunnskapstrening IT. 

Unike koblinger 
I Møre Romsdal er det etablert et FoU-prosjekt som skal gi digitale talenter nye muligheter. Partnere i prosjektet er Møre og Romsdal fylkeskommune, NAV Møre og Romsdal og Kunnskapstrening IT. 
- 
Mange talenter som starter hos Kunnskapstrening IT har gode forutsetninger for å ta overgang til fagopplæring og fullføre f.eks et lærlingeløp. Vår oppgave er å se talentets reelle kunnskap, trene på nye ferdigheter og innpasse dette i fullføringsløp i videregående opplæring. Det er dette vi har gjort sammen med Tom Rune og i høst jobber vi med knapt 20 andre talenter på denne måten. Det er et utrolig spennende samspill mellom talent, NAV, fylket og tiltaksarrangør som gjør dette mulig, forteller Ole Kristian Myrbostad, prosjektkoordinator. 

Hackathon
Det var en planlagt tilfeldighet at fylkeskommunen ble oppmerksom på Tom Rune. 
- Vi ble kjent med Tom Rune i et Hackathon, der talenter og utviklere var samlet for å komme opp med ideer på digital historieformidling. Det møtet satte hjulene i gang. Nå er vi glade for å Tom Runes talent ombord i fylkets kulturavdeling, sier Elin Kanck Lorentzen, leder for innovasjon og utvikling, Fylkeshuset i Kristiansund.
Picture
Digitale talenter - nye muligheter er et FoU-prosjekt i regionen. Formålet med prosjektet er å skape nye veier til utdanning og jobb for unge talenter utenfor skole og arbeid. ​
Comments

Et spill om søppel i havet

8/10/2022

Comments

 
Picture
Skjermbilde av spill. Talenter har gjort art, design, modellering og programmering.
Hermes AS har fått et spill som handler om å rydde søppel i havet, som er utviklet som et resultat av unge talenter sin arbeidstrening hos Kunnskapstrening IT. Og på denne måten så anerkjenner Hermes innsatsen og kompetansen talentene har opparbeidet seg og ønsker å ta den i bruk med sitt eget navn på. Spillet er basert på en klassisk plattform og er en enkel spillopplevelse uavhengig av alder eller spillerfaring. En enkel og positiv måte å kommunisere at vi alle bør ha fokus på å holde havet rent.
Picture
Startskjermen på dataspillet: Skjermbilde fra spillet - Rydd havet for metall, plast og annet søppel og ta vare på verdens største matfat.
Hermes sier på sin hjemmeside at “Hermes er et tradisjonsrikt og fremtidsrettet fiskebåtrederi – og kanskje litt annerledes”. Og det tror vi på. Vi vet fra før at det ikke er første gang Hermes satser på unge utviklere i spillsammenheng. Og vi synes det er ganske fantastisk at et rederi, som ofte kan oppfattes som veldig tradisjonelle og kanskje ikke så nyskapende i kommunikasjon og markedsføring, tenker helt annerledes i sitt møte med publikum. Og de viser samfunnsengasjement ved å inkludere blant annet unge talenter som står utenfor ordinær jobb eller skolegang ved å la de få vise frem sitt arbeid sammen med Hermes AS.

Spillet er utviklet over tid av talenter i arbeidstrening, og ulike talenter har deltatt i ulike faser med den kompetansen og interessen de har i forhold til et slikt prosjekt. Felles er at alle har fått bruke sine evner i forhold til sine forutsetninger og fått deltatt i et arbeid som gir mestring og synlig resultat.
Picture
Til vanlig så er det fisk Hermes høster av havet, men i den digitale versjonen så er det søppel de fisker etter. Vi takker Hermes AS for oppdraget og ønsker skitt fiske på neste tur. 

www.hermesas.no

​
Vil du få utviklet et dataspill til bedriften - og samtidig bidra til å utvikle unge, digitale talenter? Ta kontakt med: 
Ruben Nergård
​ruben@kunnskapstrening.no
Comments

Lanserer nasjonalt e-sportkurs

6/21/2022

Comments

 
Picture
Fra venstre: Jørgen Høgmo Utstøl, Eren Gjægtvik og Morten Skaland.
Gamere i hele Norge får et fullblods onlinekurs
Kortere og lengre kurs i e-sport tilbys av folkehøyskoler og videregående skoler. Nå rører også universitet og høgskoler på seg og gir opplæring i e-sport. Men først nå kommer et tilbud som blir tilgjengelig for alle gamere over hele Norge. 

På gamerens hjemmebane
Det er Kunnskapstrening IT som, i samarbeid med Skade, lanserer det nye tilbudet. 
- 
Det er et morsomt lite paradoks at vi er de første til å lansere et fullblods nettkurs i e-sport. Men vi mener det er riktig å gi gamere et godt tilbud uansett hvor de bor i landet.  Kurset skal skje på deres egen hjemmebane. Vi snakker jo om online-gaming og da er det hundre prosent naturlig at kurset blir online, sier Eren Gjægtvik, coach i Kunnskapstrening IT. 

Kurset bygger videre på arbeidet til Kunnskapstrening IT, som de seneste årene har trent digitale talenter over hele Norge. I e-sport satsingen blir Skade med som samarbeidspartner. 
- Skade vil bidra sterkt med kunnskap om e-sport som bransje og økosystemet som helhet. I tillegg har vi bred kompetanse og erfaring på undervisning i e-sport. For deltakerne i dette kurset, vil det være godt å vite at vi allerede er på godt representert gaming-arenaen der vi bygger profiler, atleter og karrierer, sier Morten Skaland, daglig leder i Skade. 

Bred kompetanse
Årskurset i e-sport handler selvsagt om å bli bedre utøver. Innholdet i kurset har stor bredde og spenner fra kompetanse i teamwork, spilltesting, prestasjon, mindfulness til ferdigheter i de selvvalgte spillene. Profesjonelle coacher og veiledere jobber i hele gruppa og helt individuelt med hver deltaker, f.eks i sesjoner som Pre action reviewing/Post action reviewing og Guided Discovery. Spilldesign blir også et emne der gamere kan bygge på sine forkunnskaper og ta studiepoeng fra Stockholms Universitet. 
- 
Så vi må huske på at karrieremulighetene ikke bare ligger i den profesjonelle spilleren, men i økosystemet rundt. Hele bransjen trenger kompetanse innen ledelse, marked, helse, media og trening. Dette er temaer i kurset. sier Skaland. 
​- 
Utøvere i e-sport trenger tett og god oppfølging for å optimalisere sin læring og utvikling. Og det må knyttes til de praktiske gamingmomentene og ikke bare teori. Derfor får deltakerne egen tid med coacher og veiledere hver dag, sier Gjægtvik. 

En sosial agent
Årskurset i spillutvikling handler om å bygge individuelle ferdigheter. Men det handler også om å spille på lag, være et del av et team og et fellesskap. Et av motivene bak etableringen av kurset er også den sosiale dimensjonen. 
- 
E-sport som sosial agent for inkludering er noe nytt og spennende! Man har tidligere sett hvordan idretten har fungert som sosialiseringsagent og integreringsagent i samfunnet. Med e-sportkurset ønsker vi å bygge en slik plattform for de som ikke deltar innom tradisjonelle idrettsrammer eller deltar i vanlig utdanning, sier Henrik Høgmo Utstøl, coach i årskurset.

Lenke til årskurset 
Comments

VIL HA KUNST FRA TALENTENE

6/15/2022

Comments

 
Picture
Julie Gulla-Pettersen, HR-manager i Maritech og Ole Kristian Myrbostad, prosjektleder i Kunnskapstrening IT
​I høst flytter suksessbedriften Maritech inn i nye lokaler i Molde. Nå utfordrer bedriften unge talenter til forme utsmykningen av lokalene.
- De får boltre seg fritt og konseptuere over store flater, Vi håper å få forslag som bruker både tradisjonelle medier og digitale formater. Kanskje kommer det også ideer på interaktive løsninger.  Vi gleder oss til å se resultatet av sommerens talentarbeid, sier Julie Gulla-Pettersen, HR-manager i Maritech

Fremtidens utviklere
- Mangfold og inkludering er viktig for oss i Maritech, derfor er vi glade for å kunne samarbeide med initiativer som sørger for at flere kan få en meningsfull hverdag. Vi samarbeider nå med "Digitale Talent" og da ser dette som en naturlig forlengelse. Det blir gøy å fylle hvite vegger med kunst som har ei interessant historie, og samtidig kunne gi et spennende oppdrag til fremtidige utviklere og kunstnere – talenter vi har bruk for i fremtiden.

Midt i blinken
- Dette er midt i blinken for talentene som skal delta i årets Summer Art Camp. De tar utfordringen og vil i løpet av juli utforme ideer og konsepter for hvordan de store lokalene kan utsmykkes. sier Ole Kristian Myrbostad, prosjektleder i Kunnskapstrening IT.

Mer om Maritech https://maritech.com
Mer om Summer Art Camp http://www.kunnskapstrening.no/summer-art-camp.html

​------------------------------------------------
I Møre og Romsdal pågår det et større FoU-prosjekt "Digitale talenter - nye muligheter"  - som er et samarbeid mellom Møre og Romsdal fylkeskommune, NAV Møre og Romsdal, innovasjonsklynger i regionen og Kunnskapstrening IT. 

Picture

Comments

Fortsetter samarbeidet

6/13/2022

Comments

 
Ishavskraft og Kunnskapstrening IT har siden 2020 samarbeidet om å løfte digitale talenter. Nå tas samarbeidet videre i en nyskapende modell. ​
Picture
Fra venstre: Ruben Nergård (prosjektleder Kunnskapstrening IT), Ann-Jeanette Nergård (Digital markedsfører Ishavskraft), Gunn Tove Bjerkan (Markedssjef privat Ishavskraft), Lars Utstøl (Daglig leder Kunnskapstrening IT og Stig A. Hanssen (Adm. Direktør Ishavskraft).
En del av bedriften
I
 den nye samarbeidsmodellen blir talenter i Kunnskapstrening IT en del av Ishavskraft.
- 
Det som er artigst å se er at samarbeidet med Kunnskapstrening IT virkelig har påvirket oss. Det har utvidet horisonten vår. Det å få unge kreative konsulenter eller talenter som jobber så tett opp mot oss har påvirket våre veivalg. Så i tillegg til at samarbeidet bidrar med kapasitet i utviklingsarbeid og testing så har det påvirket resultatet av app-utviklingen vår. Denne gode erfaringen vi har fått sammen med Kunnskapstrening IT, gjør at vi tar det opp til et nytt nivå, fremover vil talentene gå i enda tettere samarbeid og jobbe tettere på våre utviklere i daglig produksjon, sier Gunn Tove Bjerkan, markedssjef i Ishavskraft. 

​- Modellen gir talentene en fantastisk arena til å bidra fra dag én. De får være med å skape spennende løsninger, etablere relasjoner til arbeidslivet og utvikle egen kompetanse. Vi tror dette er en modell for å føre næringsliv og talenter sammen.  Ikke bare for skape digitale løsninger, men også for å utvikle nye karrierer og dekke næringslivets økende behov for ung arbeidskraft og digital kompetanse, sier prosjektleder Ruben Nergård i Kunnskapstrening IT

Mer info:
Picture
Det å få unge kreative konsulenter eller talenter som jobber så tett opp mot oss har påvirket våre veivalg
Andreas Bringsvor er et av talentene som vil være en del av det faste utviklingsteamet til Ishavskraft. Hans sterkeste side er programmering og konseptualisering. 
Comments

Dataspill for bærekraft

5/30/2022

Comments

 
NIS Foundation og Kunnskapstrening IT skaper spill for en bærekraftig fremtid.
Picture
F.v: Tuva Neraal Volden - Environment programme coordinator NIS Foundation, Ruben Nergård - Prosjektleder Kunnskapstrening IT, Eric Sevrin - Senior partner NIS Foundation, Christopher Eads - Senior partner NIS Foundation.
Lokal endring med global effekt
NIS Foundation (Nordic International Support Foundation) er en ideell organisasjon med hovedkvarter i Oslo. NIS Foundation jobber i flere land, blant annet Somalia, Mali, Myanmar. De jobber med et stort antall prosjekter som har som mål å legge til rette for at land og regioner lykkes i å komme seg ut av og unngå konflikt. Prosjektene går blant annet ut på å legge til rette for bygging, rehabilitering og implementering av økonomiske- og samfunnsmessig infrastruktur som kan bidra til fungerende samfunn og å senke konfliktnivå.

NIS Foundation vil nå gjennomføre et eget pilotprosjekt i Norge med mål om å skape holdningsendringer og bevisstgjøring blant barn og unge, som kan bidra til at vi i Norge kan bli en mer bærekraftig del av verdens befolkning.  Prosjektet heter “Hva nå? Endringslaben” og blir designet som en arena, nærmere bestemt en utstilling som vises på biblioteker, kulturhus m.m. landet rundt, og tilhørende undervisningsopplegg for bruk i skolen. Prosjektet er forankret i Kunnskapsløftet 2020, og skal legge til rette for læring og meningsfulle og inspirerende muligheter for barn og unge til å lære om de miljømessige, sosiale og økonomiske bærekraftutfordringene verden står overfor i dag.

Talentene er med!
Talentene i Kunnskapstrening IT ble utfordret av NIS Foundation til å komme opp med et konsept til en interaktiv løsning rundt temaet “Klær i et bærekraftig perspektiv”. Dermed kjørte vi temaet og målsetting inn i et Hackaton hvor ca 20 talenter deltok med sine perspektiver. 
Picture
Picture
Bilde over er et skjermbilde fra
​“PatchUp” som er under utvikling

- En slik stilart og valg av spillassets er ganske unik i norsk sammenheng, ja egentlig i global sammenheng. Inspirasjon til dette fikk vi blant annet fra spillet Lumino City, et spill som har vunnet flere internasjonale priser blant annet for det unike stilarten. Og nå gjør vi dette, men på vår måte i dette spillprosjektet, sier prosjektleder Ruben Nergård.

​Sluttresultatet ble et spillkonsept med fokus på gjenbruk av klær som skal skape positive assosiasjoner og se sammenhengen mellom brukte klær og re-design til nye klær. NIS Foundation likte dette konseptet så godt at de ville gjøre en fullskala spillproduksjon på dette. Det ble dermed “produktet” som den interaktive løsningen skulle være.

- Kunnskapstrening IT har utviklet et konsept som skaper bevissthet rundt verdien av materialer vi ofte ser på som oppbrukte, samtidig som spilleren har det gøy og lærer gjennom lek. I tillegg er Kunnskapstrening IT i seg selv et initiativ som bidrar til en mer bærekraftig utvikling, og samarbeidet gjør at NIS Foundation kan sette bærekraft ut i praksis gjennom arbeidet med utstillingen, sier Tuva Neraal Volden - Environment programme coordinator NIS Foundation

Nå jobber faglige veiledere, traineer og talenter sammen om å utvikle spillet med arbeidstittelen “PatchUp” og som skal bli en del av utstillingen til “Hva nå? Endringslaben” i løpet av høsten 2022. En slik spillproduksjon omfatter spilldesign, programmering, 2D-art og til og med produksjon av fysiske ting som skal brukes i spillet. Det er valgt en ganske unik stil-art på spillet, og det blir brukt faktiske objekter som stoff av ulike slag, kartong, knapper osv og som skal digitaliseres og brukes i spillet.
Comments
<<Previous

    RSS Feed

    Arkiv

    March 2023
    February 2023
    October 2022
    August 2022
    June 2022
    May 2022
    March 2022
    February 2022
    November 2021
    August 2021
    July 2021
    April 2021
    February 2021
    November 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    October 2019
    June 2019
    April 2019
    March 2019
    January 2019
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    January 2018
    December 2017
    October 2017
    June 2017
    April 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    June 2016
    February 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015

    RSS Feed

​Kunnskapstrening IT
 post@kunnskapstrening.no
Telefon: 416 13301


Organisasjonsnr: 919 156 791
​Bedriftsnummer: 919 217 235 (For NAV)
Kontonr:
4750.67.23287
Picture

  • Hjem
  • Våre tilbud
    • Individuelt program
    • Spillutvikling 23/24 (Årsstudium - 30 SP)
    • Spilldesign
    • 3D-modellering
    • Mobil app-utvikling
    • Digital kunst
    • e-sport
    • Arbeidstrening
    • Varig tilrettelagt arbeid (VTA)
  • Nyheter
  • For NAV
    • Vårt tilbud til NAV
    • Veier til gode arbeidsliv
    • Behov for digital kompetanse